Transportmesse 2017

Hvide Sande Havn sætter fokus på transportløsninger for Midt- og Vestjylland.

Succesen fortsætter for Hvide Sande Havn.

Efter at Hvide Sande Havn er blevet valgt til Basehavn for etableringen af Horns Rev 3, af Vattenfall, MHI Vestas og flere andre af de store underleverandører, der skal deltage i etableringen af Vindmølleparken, stiller vi nu skarpt på fleksible og effektive transportløsninger, primært for im- og eksportvirksomheder i Midt- og Vestjylland.

Dette gør vi naturligvis, for at skabe et godt og stabilt kundegrundlag, der skal sikre høj aktivitet, omsætning og vækst på havnen, efter at vindmølleprojekterne forhåbentligt er vel overstået.

I Hvide Sande Havns strategiske arbejde for at skaffe nye transport- og logistikkunder til havnen, deltager vi blandt andet i Transportmessen i Herning, i perioden 23 – 25 marts 2017.

For at give interesserede et dybere indblik i, hvad havnen kan tilbyde, har vi fået produceret 4 professionelle TV spots, som bringes i TV Midt- Vest i perioden 17- 24 marts.

Naturligvis vil du, som bruger af Facebook, have mulighed for at se/gense spottene såvel på Facebook, som på havnens hjemmeside.