EWEA OFFSHORE2015 ER VERDENS STØRSTE KONFERENCE OG UDSTILLING INDEN FOR OFFSHORE VIND ENERGI. MESSEN AFHOLDES I BELLA CENTERET FRA TIRSDAG D. 10 TIL TORSDAG D. 12 MARTS 2015.

Hvide Sande Havn er at finde på stand A-B25, på EWEA Offshore 2015. Hvide Sande Havn udstiller sammen med Hvide Sande Service Group,

”Vi skal bruge EWEA Offshore 2015 til at gøre os synlige på markedet og vise de kompetencer og produkter, vi har at tilbyde”, siger Havnedirektør Steen Davidsen, ”og Hvide Sande Havns beliggenhed og faciliteterne i forhold til Horns Rev 3 er rigtig gode, Hvide Sande Havn ligger blot 25 km væk fra Horns Rev 3”

Hvide Sande Havn har de senere år udviklet sig fra at være en fiskerihavn, til en aktiv trafikhavn for hele det midt- og vestjyske område. Desuden udfylder Hvide Sande Havn en voksende rolle som base for en række offshore vind-aktiviteter. Havnen har inden for de seneste tre år investeret knap 150 millioner kroner, i nye moler, kajer, og en uddybning til 7 meter, og er i dag en full service-havn inden for både offshore vind, trafik og fiskeri, og udviklingen fortsætter med en ny 150 meter kaj i 2015.

Hvide Sande Service Group er en gruppe på mere end 35 virksomheder og foreninger i og omkring, Hvide Sande. HSSG er stiftet for at skabe udvikling og dynamik i Vestjylland, ved at tiltrække nye aktiviteter og kunder til Hvide Sande Havn.

HSSG tilbyder sammen med Hvide Sande Havn løsninger til alle behov som skibe i havnen, eller kunder på kajen, måtte have, og leverer kvalitets arbejde i henhold til værdierne: God service, fleksibilitet og fair pris.